Alrø, Helle og Dirckinck-Holmfeld, Lone (1997). Videoobservation.
Aalborg Universitetsforlag.
Andersen, Ib (red.) (1992). Om kunsten af bedrive feltstudier.
Samfundslitteratur.
Andersen, Linda (1999). Facader & Facetter. Roskilde
Universitetsforlag.
Andersen, Tom (1996). Reflekterende processer. Dansk Psykologisk
Forlag.
Argyris, Chris & Schön, Donald (1996). Organizational
Learning II: Theory, Method and Praxis.
Argyris, Chris (1998). On Organizational Learning. Blackwell.
Bevort, Frans (m.fl.) (1995). Engagement i arbejdet.
Handelshøjskolens Forlag.
Bourdieu, Pierre & Wacquant, Loïc J.D. (1996). Refleksiv
sociologi. Hans Reitzels Forlag.
Bourdieu, Pierre (1997). Af praktiske grunde. Hans Reitzels
Forlag.
Brauner, Mikael (red.) (1999). Portræt. Roskilde Universitets
Center.
Burr, Vivien (1995). An introduction to Social Constructionism.
Routledge, London.
Callewaert, Staf (1992). Kultur, pædagogik og videnskab.
Akademisk Forlag.
Callewaert, Staf (red.) (1994). Pierre Bourdieu - centrale
tekster. Akademisk Forlag.
Callewaert, Staf (1997). Bourdieu-studier. Københavns Universitet.
Christrup, Henriette (1993). Konflikt og kærlighed i adhocratiet.
Samfundslitteratur.
Christrup, Henriette (red.) (1999). Nærværskommunikation.
Roskilde Universitetsforlag.
Fisher, Roger og Ury, William (1984): Få "ja" når
du forhandler. Borgen.
Fog, Jette (1994). Med samtalen som udgangspunkt. Akademisk
Forlag.
Hansen, Bjarne Gorm (red.) (1997). Voksenliv og læreprocesser
i det moderne samfund. Munksgaard.
Haslebo, Gitte (red.) (1998). Konsultation i organisationer.
Dansk Psykologisk Forlag.
Hermansen, Mads (1996). Læringens univers. Forlaget Klim.
Illeris, Knud (1994). Læring, udvikling og kvalificering.
EVU-gruppen, Roskilde
Illeris, Knud (1999). Læring. Roskilde Universitetsforlag.
Illeris, Knud (red.) (1998). Udspil om læring og didaktik.
EVU-gruppen, Roskilde.
Jørgensen, Jette Beck (1991). Organisationsfotografering.
Handelshøjskolen, København.
Jørgensen, Marianne Winther og Phillips, Louise (1999). Diskursanalyse.
Roskilde Universitetsforlag.
Kneer, Georg & Nassehi, Armin (1997). Niklas Luhmann
- introduktion til teorien om sociale systemer. Hans Reitzels Forlag.
Kvale, Steinar (1997). Interview. Hans Reitzels Forlag.
Kvale, Steinar og Nielsen, Klaus (red.) (1999). Mesterlære
- læring som social praksis. Hans Reitzels Forlag.
Lave, Jean & Wenger, Etienne (1991). Situated
Learning. Cambridge University Press.
Løngren, Hanne & Jensen, Leif Becker (red.) (1997). Kreativitet
i forskning og formidling. Institut for Datalogi, Kommunikation
og Uddannelsesforskning, Roskilde Universitetscenter.
March, James G. (1995). Fornuft og forandring. Samfundslitteratur.
Mathiesen, Anders (1999). Projektarbejde i praksis. Unge
Pædagoger.
Morsing, Mette (1995). Omstigning til paradis?. Handelshøjskolens
Forlag.
Niederst. Jennifer (1999). Web Design In a Nutshell.
O'Reilly & Associates.
Nielsen, Jakob (1999). Designing Web Usability. New Riders.
Nielsen, Lise Tingleff (1998). Udvikling gennem deltagelse.
Pædagogik, RUC.
Nonaka, Ikujiro & Takeuchi, Hirotaka (1995). The
Knowledge-Creating Company. Oxford University Press.
Olesen, Henning Salling (1985). Voksenundervisning - hverdagsliv
og efaring. Unge Pædagoger.
Petersen. Karin Anna (1995). Praktikteori i sundhedsvidenskab.
Akademisk Forlag.
Schein, Edgar (1994). Organisationskultur og ledelse. Forlaget
Valmuen.
Schramm-Nielsen, Jette og Hjort, Katrin Erna (1996). Velock
Denmark A/S. Nordisk Forlag.
Schratz, Michael - Walker, Rob (1995). Research as social
change. Routledge, London.
Schultz, Majken (1990). Kultur i organisationer. Handelshøjskolens
Forlag.
Schön, Donald (1983). The Reflective Practioner:
How Professionals Think in Action. Basic Books, New York.
Søndergård, Dorte Marie (1996). Tegnet på kroppen.
Museum Tusculanum, København
Warring, Niels (1999). At lære i praksis – i skolen
og på arbejdspladsen. I: Friberg, Pia (red.). På sporet af
praksis. Undervisningsministeriet (www.uvm.dk/pub/1999/prakspor/).
Weber, Kirsten (1995). Ambivalens og erfaring. EVU-gruppen,
Roskilde.
Wenger, Etienne (1998). Communities of Practice. Cambridge
University Press.
Toppen af siden
|