Læring i teams  
     
  FORSIDE  
-> RAPPORT  
  NYHEDER  
  ARKIV  
  LOGBOG  
  LITTERATUR  
  LINKS  
  GÆSTEBOG  
  KOLOFON  
     
Forside -> Rapporten Søg

RAPPORTEN

Hent rapporten i:
Word-format (590 KB) eller
PDF-format
(315 KB)

INDHOLD

Hele rapporten (361 KB)
Forord
1.       INDLEDNING
1.1.    Anslag
1.2.    Motivation
1.3.    Problemformulering
1.4.    Metodologiske overvejelser
1.5.    Metode
2.       FORHANDLINGSKURSUS
2.1.    Mandag
2.2.    Første teammøde
2.3.    Tirsdag
2.4.    Andet teammøde
2.5.    Onsdag
2.6.    Tredje teammøde
3.       MELLEMPERIODE
4.       FEEDBACKMØDE
5.       ANALYSE
5.1.    Feltet i fokus
5.2.    Fagligt indhold i teamet
5.3.    Indbyrdes forhold i teamet
5.4.    Undervisernes position i feltet
5.5.    Forstyrrelse og konfliktfyldte relationer
6.       KONKLUSION
7.       PERSPEKTIVERING
7.1.    Hvordan kan man skabe udvikling i team som konsulent?
8.       METODEKRITIK
8.1.    Refleksioner over metodens og teoriens samspil med empirien
8.2.    Metode til indsamling af empirisk datamateriale
8.3.    Teori i samspil med empirisk datamateriale
8.4.    Erfaringer med internetsiden
9.       LITTERATURLISTE
10.     ABSTRACT

Toppen af siden


© 2000 Torben Heikel Vinther. Alle rettigheder forbeholdes.